Fenerbahçe Kulübü başkan adayı Aziz Yıldırım, Maltepe’de taraftarlarla buluştuğu organizasyonda çarpıcı açıklamalarda bulundu. 6-7 Haziran’da yapılacak olağanüstü seçimli genel kurul öncesi camiaya birlik mesajı veren Yıldırım, “Bugün genç arkadaşlardan birisi burayı toparlar diye inansam aday olmazdım” dedi ve 2026-2027 sezonu için şampiyonluk mecburiyetine dikkat çekti.

Fenerbahçe’de seçim heyecanı artarken, başkan adayı Aziz Yıldırım, Maltepe Belediyesi Cumhuriyet Kültür Merkezi’nde Maltepe Fenerbahçeli Taraftarlar Derneği tarafından düzenlenen etkinlikte sarı-lacivertli camiaya seslendi. Maltepe Fenerbahçe Taraftarlar Derneği Başkanı Erdil Akşen ile Fenerbahçe Maltepe Şube Başkanı Behram Kaçar’ın düzenlediği büyük buluşmaya, aday olan ancak Aziz Yıldırım lehine çekilen iş adamı Göktürk Safi, Maltepe Polis Derneği Başkanı Faik İçmeli, Belediye eski Başkanı Fikri Köse, Belediye Başkan Yardımcısı Salih Kara’da katılarak destek verdiler.

Toplantıda konuşan konuşmacılar, seçimlerde Fenerbahçe başkanlığı için Aziz Yıldırım’a destek vereceklerini açıkladılar.
“AKİL İNSAN OLMAK İSTEMİYORUM”
Rakiplerinin tuttuğu troller tarafından sosyal medya üzerinde kendisine yönelik saldırıların olduğunu vurgulayarak sözlerine başlayan Aziz Yıldırım, “Akil insan olarak kalmalı” yorumlarına yanıt vererek aktif olarak görev almaktan kaçınmadığını belirterek “Benim akil insan olacağımı söylüyorlar. Ben akil insan olmak istemiyorum, çekilmiyorum. Fenerbahçeliyim, icraat yapıyorum. 20 sene kulübe başkanlık yaptım; iyi günü de kötü günü de gören insanım. Normalde benim gelmemem lazım. Ama genç neslin Fenerbahçe sevgisini korumak için göreve talip oldum. 2024’te ‘Çocuklar için’ dedim. Kendi çocuğumdan biliyorum, çocuklar ağlıyor. Geleceğimiz Fenerbahçeli olursa Fenerbahçe’nin geleceği olur. Biz çocukları Fenerbahçeli yapmalıyız. 2024’te de şartlar uygundu. Biz ekip olarak seçilmiş olsaydık, kesin söylüyorum başarılı olurduk. Bugün genç arkadaşlardan birisi burayı toparlar ve kan kaybını durdurur diye inansam aday olmazdım.” Dedi.

“ÖNÜMÜZDEKİ SEZON ŞAMPİYONLUK ZORUNLU”
Fenerbahçe’nin sportif başarıya en kısa sürede ulaşması gerektiğini belirten Yıldırım, önümüzdeki iki sezonun kritik önemine değinerek “2025’te aday olmamıştım, toparlarlar diye bekledim. 2026-2027’de Fenerbahçe’nin şampiyon olma mecburiyeti var. Olamazsa çok büyük tehlikeler bizi bekliyor. Bunu yapabilecek bir camiayız. Geçmişte bunları gösterdik” dedi. Mevcut yönetimin geçtiğimiz sezondaki performansını eleştiren ve puan rekoru kırmanın şampiyonluk gelmedikçe bir anlam ifade etmediğini savunan Yıldırım,: “Kimse ‘Aziz Yıldırım başkanlık istiyor’ diye düşünmesin. Başkanlık yaptım, hapse girdim. Böyle bir derdim yok. 2018’de kongre üyeleri bir karar verdi, saygılıyım. Ben ayrılalı 8 sene oldu ama Fenerbahçe başarılı olamıyor. Camianın önü engelleniyormuş, 99 puan aldık ama şampiyon olduk mu? 9 kez ikinci olmuşuz, şampiyon olmadıktan sonra iyi değil. Birlik ve beraberliği sağlayacağız, araya nifak sokmayacağız.”
“3 TEMMİZ KIRMIZI ÇİZGİMİZDİR”
Fenerbahçe tarihinin en zorlu süreçlerinden biri olan 3 Temmuz Süreci’ne de değinen Aziz Yıldırım, mücadelenin camia tarafından verildiğinin altını çizerek; “Fenerbahçe camiası 3 Temmuz’u yaşamıştır ve mücadelesini yapmıştır. 3 Temmuz’da başkan olduğum için lider bendim. Ama bu mücadeleyi camia yapmıştır. 3 Temmuz kırmızı çizgimizdir. Fenerbahçe’nin damarlarında bulunan kan ters akıyor. Bunu doğru yöne çevireceğiz” dedi
HABERİN VİDEOSU
https://www.youtube.com/watch?v=PjmO134VPmQ