Belediye yetkilileri olayı doğruladı

Belediye yetkilileri olayı doğruladı
Yayınlama: 13.05.2026
Düzenleme: 13.05.2026 15:50
A+
A-

Kartal Belediyesi bu kez akıllara durgunluk veren dolandırıcılık olayıyla çalkalanıyor. Temizlik İşleri Müdürlüğü’nde görevli kadın personelin, hedef aldığı belediye işçilerini yalanlarla kandırıp banka hesaplarını boşalttığı iddia ediliyor.
ŞİFRELERİ ALIP HESAPLARI BOŞALTTI!
Temizlik İşleri Müdürlüğü’nde çalışan ve işçilerin fazla mesai tutanaklarını düzenleyen S.K.Y. isimli kadın personel, akıl almaz bir yöntemle kandırdığı mesai arkadaşlarının banka hesaplarını boşalttığı, bu yöntemle de büyük bir vurgun yaptığı öne sürülüyor. Hem belediye hem de Kartal gündemine bomba gibi düşen iddialara göre olay şu şekilde gerçekleşti.
İddialara göre; kendisine dış temizlikte görevli, okuma, yazması zayıf olup internet bankacılığından anlamayan işçileri kurban seçen söz konusu kadın personel, telefonla aradığı mesai arkadaşlarına “Size yanlışlıkla fazla mesai ücreti yatırıldı. Bu parayı belediye hesabına geri göndermeniz gerekiyor. Aksi halde işten çıkarılırsınız” diyerek yanına çağırdı. Panik yapıp gelen temizlik işçilerinin telefonlarını alan ve mobil bankacılık şifrelerini isteyen S.K.Y girdiği hesaplardaki tüm paraları kendisine aktardı. Genç kadının bu yöntemle arkadaşlarını milyonlarca lira vurgun yapıp dolandırdığı belediye koridorlarında çalkalanıyor.
“BENİM İÇİN KREDİ ÇEKİN” OYUNU!
Skandal iddiaların bununla da sınırlı olmadığı da öne sürülüyor. Daha önce belediyenin taşeron firmasında çalışırken KHK sonrası KARTUNSAŞ bünyesine geçen genç kadının, güven sağladığı arkadaşlarına ve birçok personele “Hesaplarımda bloke var. Benim için kredi çekin, bloke kalkınca ödeyeceğim” diyerek borç para ve kredi talebinde bulunduğu da öne sürülüyor.
MOBİNG İDDİALARI
Genç kadının kurduğu plan sonrasında dolandırılarak mağdur olan işçilerin durumu bildirdikleri belediye yönetimince polise ve savcılığa gitmemeleri noktasında da mobing uygulandığı da gelen iddialar arasında.
BELEDİYE SKANDALI DOĞRULADI!
Kartal Belediyesi yetkilileri ise yaşanılan olayları doğruladı. Gazetemize konuşan Belediye yetkilileri, çalışma arkadaşlarını kandırarak maddi kazanç elde ettiği iddia edilen personelin, sendika temsilcilerinin de yer aldığı disiplin kuruluna sevk edildiğini söylediler. İfadesini ve bilgisine başvurmak için aradıkları personele de ulaşamadıklarını vurgulayan yetkililer, “Söz konusu vahim olaya adı karışan personelimiz bir süre önce de kendisinin kansere yakalandığını belirterek belediyede bulunan alacaklarını istemişti. Duyduğumuza göre ailesi olayda mağdur olan işçilerin parasını ödediği yönünde. Ancak ortada ciddi bir suç iddiası var. Disiplin kurulu gereğini yapacaktır” ifadelerini kullandı.

Bir Yorum Yazın

Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış.