Fenerbahçe Kulübü başkan adayı Aziz Yıldırım, Maltepe’de taraftarlarla buluştuğu organizasyonda çarpıcı açıklamalarda bulundu. 6-7 Haziran’da yapılacak olağanüstü seçimli genel kurul öncesi camiaya birlik mesajı veren Yıldırım, “Bugün genç arkadaşlardan birisi burayı toparlar diye inansam aday olmazdım” dedi ve 2026-2027 sezonu için şampiyonluk mecburiyetine dikkat çekti. Fenerbahçe’de seçim heyecanı artarken, başkan...